*alt_site_homepage_image*
lt
en ru

Naujienos

RSS

Lietuvos Respublikos generalinis konsulatas Almatoje skelbia atranką sekretoriaus (-ės) pareigoms užimti

Lietuvos Respublikos generalinis konsulatas Almatoje skelbia atranką sekretoriaus (-ės) pareigoms...

Pareiginė alga nuo 1053 eur iki 1874 eur.

Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos reikalavimus:

  • turėti aukštąjį koleginį arba aukštąjį universitetinį ar jam prilygintą išsilavinimą;
  • mokėti dirbti kompiuteriu (MS Office programiniu paketu);
  • mokėti kazachų ir rusų kalbas ne žemesniu kaip įgudusio vartotojo lygmens C1 lygiu;
  • išmanyti raštvedybos, dokumentų tvarkymo ir apskaitos, teisės aktų rengimo, kalbos kultūros taisykles;
  • gebėti planuoti, organizuoti savo veiklą, analitiškai vertinti ir sisteminti informaciją;
  • sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu;
  • atitikti Lietuvos Respublikos teisės aktuose nustatytus reikalavimus, būtinus išduodant leidimą dirbti arba susipažinti su įslaptinta informacija, žymima slaptumo žyma „Riboto naudojimo“ arba nekelti abejonių dėl asmens patikimumo.

Pagrindinės funkcijos:

  • padeda generalinio konsulato vadovui ar priskirtam darbuotojui;
  • atsiliepia telefonu, administruoja skambučius;
  • teikia bendrojo pobūdžio informaciją interesantams telefonu, pagal kompetenciją rengia atsakymus į paklausimus;
  • pagal kompetenciją susirašinėja su užsienio valstybių diplomatinėmis atstovybėmis ir kitomis institucijomis, įstaigomis, organizacijomis;
  • registruoja gaunamą ir siunčiamą korespondenciją, kopijuoja ir siunčia dokumentus, tvarko protokolinę korespondenciją ir vykdo kitas dokumentų valdymo funkcijas;
  • pagal kompetenciją rengia raštus, lydraščius, notas ir kitus dokumentus ar jų projektus;
  • formuoja generalinio konsulato dokumentų bylas, rengia dokumentacijos planą bei tvarko archyvą;
  • stebi žiniasklaidos pranešimus, platina generalinio konsulato pranešimus žiniasklaidoje;
  • platina Lietuvos Respublikos institucijų, įstaigų, įmonių pateiktą informaciją;
  • atnaujina ir skelbia informaciją generalinio konsulato interneto puslapyje, socialinių tinklų paskyrose;
  • atlieka vertimus raštu;
  • sudaro ir nuolat pildo generalinio konsulato kontaktinių asmenų sąrašą;
  • padeda tvarkyti diplomatinio pašto ir diplomatinių krovinių siuntimą ir priėmimą;
  • prisideda prie susitikimų, renginių, priėmimų, vizitų organizavimo ir aptarnavimo;
  • vykdo kitus generalinio konsulato vadovo nenuolatinio pobūdžio tarnybinius pavedimus.

Privalumas- administracinio darbo patirtis, lietuvių ir anglų kalbų mokėjimas.

Su darbuotoju bus sudaroma terminuota darbo sutartis.

Pretendentai, atitinkantys pareigybei keliamus reikalavimus ir norintys dalyvauti atrankoje, iki 2025 m. sausio 3 d. 17.00 val. (Almatos laiku) elektroniniu paštu kons.almata@urm.lt , turi pateikti gyvenimo aprašymą lietuvių arba anglų arba rusų kalba ir motyvacinį laišką. Pokalbiai su atrinktais kandidatais planuojami 2025 m. sausio 6-7 d., Lietuvos Respublikos generalinio konsulato Almatoje patalpose (Iskenderova,15, Gornyj Gigant) arba nuotoliniu būdu.

Papildoma informacija teikiama elektroniniu paštu:  kons.almata@urm.lt