Lietuvos Respublikos generalinis konsulatas Almatoje skelbia atranką sekretoriaus (-ės) pareigoms užimti
Pareiginė alga nuo 1053 eur iki 1874 eur.
Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos reikalavimus:
- turėti aukštąjį koleginį arba aukštąjį universitetinį ar jam prilygintą išsilavinimą;
- mokėti dirbti kompiuteriu (MS Office programiniu paketu);
- mokėti kazachų ir rusų kalbas ne žemesniu kaip įgudusio vartotojo lygmens C1 lygiu;
- išmanyti raštvedybos, dokumentų tvarkymo ir apskaitos, teisės aktų rengimo, kalbos kultūros taisykles;
- gebėti planuoti, organizuoti savo veiklą, analitiškai vertinti ir sisteminti informaciją;
- sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu;
- atitikti Lietuvos Respublikos teisės aktuose nustatytus reikalavimus, būtinus išduodant leidimą dirbti arba susipažinti su įslaptinta informacija, žymima slaptumo žyma „Riboto naudojimo“ arba nekelti abejonių dėl asmens patikimumo.
Pagrindinės funkcijos:
- padeda generalinio konsulato vadovui ar priskirtam darbuotojui;
- atsiliepia telefonu, administruoja skambučius;
- teikia bendrojo pobūdžio informaciją interesantams telefonu, pagal kompetenciją rengia atsakymus į paklausimus;
- pagal kompetenciją susirašinėja su užsienio valstybių diplomatinėmis atstovybėmis ir kitomis institucijomis, įstaigomis, organizacijomis;
- registruoja gaunamą ir siunčiamą korespondenciją, kopijuoja ir siunčia dokumentus, tvarko protokolinę korespondenciją ir vykdo kitas dokumentų valdymo funkcijas;
- pagal kompetenciją rengia raštus, lydraščius, notas ir kitus dokumentus ar jų projektus;
- formuoja generalinio konsulato dokumentų bylas, rengia dokumentacijos planą bei tvarko archyvą;
- stebi žiniasklaidos pranešimus, platina generalinio konsulato pranešimus žiniasklaidoje;
- platina Lietuvos Respublikos institucijų, įstaigų, įmonių pateiktą informaciją;
- atnaujina ir skelbia informaciją generalinio konsulato interneto puslapyje, socialinių tinklų paskyrose;
- atlieka vertimus raštu;
- sudaro ir nuolat pildo generalinio konsulato kontaktinių asmenų sąrašą;
- padeda tvarkyti diplomatinio pašto ir diplomatinių krovinių siuntimą ir priėmimą;
- prisideda prie susitikimų, renginių, priėmimų, vizitų organizavimo ir aptarnavimo;
- vykdo kitus generalinio konsulato vadovo nenuolatinio pobūdžio tarnybinius pavedimus.
Privalumas- administracinio darbo patirtis, lietuvių ir anglų kalbų mokėjimas.
Su darbuotoju bus sudaroma terminuota darbo sutartis.
Pretendentai, atitinkantys pareigybei keliamus reikalavimus ir norintys dalyvauti atrankoje, iki 2025 m. sausio 3 d. 17.00 val. (Almatos laiku) elektroniniu paštu kons.almata@urm.lt , turi pateikti gyvenimo aprašymą lietuvių arba anglų arba rusų kalba ir motyvacinį laišką. Pokalbiai su atrinktais kandidatais planuojami 2025 m. sausio 6-7 d., Lietuvos Respublikos generalinio konsulato Almatoje patalpose (Iskenderova,15, Gornyj Gigant) arba nuotoliniu būdu.
Papildoma informacija teikiama elektroniniu paštu: kons.almata@urm.lt